• OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 2251,02%38 415,32
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,08
  • OMX Baltic−0,46%269,56
  • OMX Riga0,18%875,39
  • OMX Tallinn−0,57%1 722,97
  • OMX Vilnius−0,24%1 042,44
  • S&P 5000,53%5 948,71
  • DOW 301,06%43 870,35
  • Nasdaq 0,03%18 972,42
  • FTSE 1000,79%8 149,27
  • Nikkei 2251,02%38 415,32
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,95
  • GBP/EUR0,00%1,2
  • EUR/RUB0,00%106,08
  • 30.09.15, 11:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Reet Roos: turuliidrid tehku oma Taxify

Reklaamiettevõtja ja endine riigikogu liige Reet Roos leiab, et iga turuliider peaks kasutama ära oma kogemust ja infot ning looma nii-öelda oma Taxify.
Reet Roos 2015. aasta Äriplaanil.
  • Reet Roos 2015. aasta Äriplaanil. Foto: Marko Mumm/Meediafoto
„Mulle ei mahu pähe, et terves maailmas ja ka Eestis, ei ole näiteks taksoturu liider teinud oma Taxifyd. Sul on kogu turg, sissetulek - ja sa ei tee seda,“ imestas Roos. „Kui sa ei taha, et keegi tuleb su turule ja ampsab ära arvestava tüki sellest, siis peab olema ise tähelepanelik ja inovaator.“
Eelmisel aastal investeeris Roos oma ettevõtte Inspired Universal McCann digitaalmeedia harusse pool miljonit eurot. „See on uus normaalsus turul," selgitas ta. "Selleks, et turul püsida, pead ise olema innovaator ja defineerima klientidele oma tegevusi.“
Inspired Universal Mccann sündis 2004. aastal. „Me lõime selle liiga hilja, pidu juba käis,“ meenutas Roos. „Täna on meil Bati riikides turuosa 16%, mis on märkimisväärne, eelmise aasta käive oli 30+ miljonit eurot.“
Roos rääkis, et kui nad üle kümne aasta tagasi turule tulid, oli raskuspunkt reklaamiagentuuril ning meediat planeeriti viimases järgus. "Meediaagentuur oli toona meediakanalite esindaja. Täna on meediaagentuur strateegiline partner, kel on infot ja kes on juhtkonna reaalne partner,“ sõnas Roos.
Roosi sõnul on lahti läinud start-up'i-maania ja kogu aeg tõstetakse üles küsimust, millisesse start-up'i keegi investeerib. Roos loodab, et selle vahuga koos tuleb ka ettevõtteid, mida reaalselt luuakse ja mis jäävad turule püsima.
Mis puudutab järgmist aastat ja tulevikku laiemalt, siis Roosi sõnul on siin võtmesõnaks kiire tehnoloogiline areng - olla konkurentidest efektiivsem.  Ta rõhutas, et kuna talle meeldivad noored ja vihased inimesed, siis tahaks ta selliseid näha rohkem ka meie valitsuses.
Täna toimub Tallinnas Äripäeva iga-aastane suursündmus, konverents Äriplaan, kuhu on kokku tulnud arvamusliidrid - ühed esinema, teised kuulama ja kaasa mõtlema. Äripäev vahendab kogu päeva Nordea kontserdisaalis toimuvat.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 16:24
Lindström: müügiinimeste tugevuste arendamine hoiab tiimi motiveeritu ja tulemuslikuna
Lindströmi müügitöö eripära seisneb iga tiimiliikme tugevuste ärakasutamises ja arendamises. Just müügiinimeste koolitamine ja vastutuse andmine nende eelistuste põhjal aitab püsivalt leida ja hoida motiveeritud töötajaid, selgub saatest “Minu karjäär”.

Äripäeva TOPid

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele